reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viliam Maňka

Viliam Maňka

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Láska je taká. Provokuje nežne -no ten, čo seje, obyčajne nežne. Zoznam autorových rubrík:  KomentárePrekladyListy priateľom a priateľkámPeter a LuciaYe shall know the truth and thNedeľná chvíľka poézienávrat malého princaSúkromnéNezaradenéZdravotníctvo

reklama

Ye shall know the truth and th

nočné dialógy I

Viliam Maňka

nočné dialógy I

- Ahoj Fedor! - Ahoj... počkaj, kto vlastne si a čo tu robíš? - Som, ktorý som. Jednoducho ma volaj Boh. - Haha, Boh je predsa mŕtvy! - Nietzsche je mŕtvy, pozri, som tu, žijem a aj vy žiť budete. - To poznám, čítal som to na jednom náhrobnom kameni. - To je Nietzscheho epitaf? - Vôbec, nežartuj, Boh nemá zmysel pre humor a ak si vševedúci, dobre to vieš.

  • 17. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
reklama
SkryťZatvoriť reklamu