reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viliam Maňka

Viliam Maňka

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Láska je taká. Provokuje nežne -no ten, čo seje, obyčajne nežne. Zoznam autorových rubrík:  KomentárePrekladyListy priateľom a priateľkámPeter a LuciaYe shall know the truth and thNedeľná chvíľka poézienávrat malého princaSúkromnéNezaradenéZdravotníctvo

reklama

Preklady

naspäť v Božích dlaniach

Viliam Maňka

naspäť v Božích dlaniach

Pozrel som sa ti do tváre a zbadal som, že všetka tvoja láska už umrela. Zistil som, že sme si zabudli odniesť už len čas. Vidím, že ťa nezaujíma, čo spôsobuješ, nezáleží ti na klamstvách, ani že si nevieš spraviť čas pre plač.

  • 11. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 328x
  • 9
viva la vida

Viliam Maňka

viva la vida

Zvykol som si vládnuť svetu, kde by moria povstali na moje slovo, no teraz nadránom spím sám, zametám ulice, ktorým som kedysi vládol. Zvykol som hádzať kockami a cítiť strach v očiach nepriateľov, počúvať spev davu: Starý kráľ je mŕtvy. Nech žije kráľ. Chvíľu som držal kľúč, neskôr ma však obkolesili hradby a ja som zistil, že môj hrad stojí na stĺpoch zo soli a piesku.

  • 6. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 269x
  • 2
James Blunt - You're beautiful

Viliam Maňka

James Blunt - You're beautiful

preklad

  • 29. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu