reklama

Literárny prostriedok

Je len málo ľudí, čo ani chvíľku v živote netúžili byť slávnymi. Priznám sa, že ani ja sám k nim nepatrím. Južný vietor míňa krajiny, stromy menia farby a moje srdce strieda túžby. Zo sveta slávy - poľnej trávy som chcel zrazu všetkých zmeniť, zmeniť celý svet. Začať však treba od seba. Je ťažké zmeniť seba, tobôž obrátiť svet naruby polovici zemegule.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Chcel som osloviť ľudí a preto som začal písať. Nie ako samoľúby autor píšuci do šuplíka. Nečakám ovácie ani poľnú trávu. Úplne mi postačí vyčarený úsmev, prekvapenie; ak niekto nájde v riadkoch kúsok umenia, estetiky, alebo len praobyčajný literárny prostriedok.

Osloviť cez pero známych ľudí aj neznámych je tajomstvo. Najlepšie sa píše ľuďom ktorých poznáš, ktorým rozumieš a ktorí sú ti blízky; pre ktorých sú tvoje slová kúskom teba; ty sedíš vedľa nich a čítaš...

Viliam Maňka

Viliam Maňka

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Láska je taká. Provokuje nežne -no ten, čo seje, obyčajne nežne. Zoznam autorových rubrík:  KomentárePrekladyListy priateľom a priateľkámPeter a LuciaYe shall know the truth and thNedeľná chvíľka poézienávrat malého princaSúkromnéNezaradenéZdravotníctvo

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu