reklama

zavesím úzkosť na šibenicu

Kráčam po tenkom ľade s malou dušičkou. Opustený ale nie sám hľadám, kde sa schovávajú poklady sveta. Nachádzam ich uložené hlboko v Tebe a predsa tryskajúce ako gejzír pochopenia, nežnosti a lásky von, na úrodné polia i do suchých pustatín. Omámený ich čarom hľadám hviezdu, ktorú pomenujem po Tebe...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Halley-ho kométa
Halley-ho kométa 

... aby si vedela, že aj keď si ďaleko, tak Tvoje svetlo mi žiari v tme. Alebo dám Tvoje nádherné meno radšej kométe, aby som sa mohol tešiť, že sa vrátiš.

Tak povedz, kedy pôjdeš opäť okolo našej malej planéty. Tak, kedy? Myslím na Teba a posúvam si malú stoličku, aby som Ťa videl a ubezpečil sa, že si v poriadku, že stále svietiš.


Pramienky v Tvojich očiach,
ktoré ich nádherne farbia,
zastavujú ma a vyrážajú dych.

Sú ako smaragdy z hôr,
ťahajú ma k nebesám,
ale nikdy neodhalia celú svoju hĺbku.

Tak mi povedz, že patríme k sebe
a skrášli to ozdobami lásky.
Uchvátiš ma, zavesím úzkosť na šibenicu
a budem závislý len na Tvojich perách.

Budem pre Teba plece,
na ktorom sa môžeš vyplakať;
láskavá samovražda.
Raz sa polepším,
no vždy ostanem Tvoj najváčší fanúšik! *

* Goo goo dolls - I'll be

Viliam Maňka

Viliam Maňka

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Láska je taká. Provokuje nežne -no ten, čo seje, obyčajne nežne. Zoznam autorových rubrík:  KomentárePrekladyListy priateľom a priateľkámPeter a LuciaYe shall know the truth and thNedeľná chvíľka poézienávrat malého princaSúkromnéNezaradenéZdravotníctvo

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu