reklama

Podrž mi rebrík a znesiem ti modré z neba

Spýtaj sa, čo mi chýba a ja sa Ti pochválim tým, čo mám. Spýtaj sa, kde idem a ja Ti poviem, kde som sa dostal. Spýtaj sa ma, prečo žijem. Ukážem Ti zmysel Tvojho života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)


Požiadaj ma o pohár vody a ja Ti vykopem studňu.

Daj mi facku a ja počkám na "sorry".

Povedz mi, čo Ťa trápi, nech nemyslím len na seba.

Odhaľ svoje chyby, nech ocením Tvoju úprimnosť.

Vyroň slzu a ja v Tebe nájdem človeka.


Podrž mi rebrík a znesiem Ti modré z neba.

Otvor mi branu Tvojho srdca, aby sme mali k sebe blízko.

A nakoniec, spýtaj sa, či Ti stále hovorím pravdu a ja len previnilo skloním hlavu..

Viliam Maňka

Viliam Maňka

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Láska je taká. Provokuje nežne -no ten, čo seje, obyčajne nežne. Zoznam autorových rubrík:  KomentárePrekladyListy priateľom a priateľkámPeter a LuciaYe shall know the truth and thNedeľná chvíľka poézienávrat malého princaSúkromnéNezaradenéZdravotníctvo

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu