reklama

We Belong Together

-slovná koláž Už dlhšie Ti chcem povedať niečo osobné. Nenachádzal som však tu správnu formu, ktorá by zodpovedala tomu, aby si si tento moment navždy zapamätala. Uvedomil som si, že list a starostlivo vybraté slová sú ten najosobnejší prejav, ku ktorému sa dá aj po rokoch vrátiť. A človek cíti všetko to, čo prežil..... *

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu


Našiel som otlačky Tvojich prstov na pohári vína.
Vieš, že si ich zanechala aj cez celé moje srdce?
Kebyže nespravím skok v dôvere k Tebe, nikdy by som to nepoznal.
A tak sa učím padať bez záchranej siete... **

To je kruté zrušiť lásku, ktorá nezomrela.
To sa nesmie zrušiť lásku, ktorá ešte žije . ***

Nemôžem v noci spať, keď na Teba myslím.
Z rádia mi spieva Bobby Womack:
'If you think you're lonely now'.
Počkaj chvíľku, je to tak hlboké, príliš smutné..
Musím zmeniť stanicu,
tak stláčam tlačidlo snažiac sa naladiť prestávku.
A potom počujem Babyface a myslím len na Teba
a láme mi to srdce,
snažím sa ho držat pohromade,
ale rozpadám sa na kúsky a cítim každý jeden z nich.
Rozhadzujem veci, plačem
a snažím sa zistiť, kde som žišiel z cesty k Tebe..... ****


Nadomnou nebo, ktoré v duchu preklínam,
v odraze hviezd vidí hviezdy každý sám.
V očiach mám piesok, ten mi slzy ukrýva.
Hľadám Ťa tam, kde dávno nebývaš.

V búrkach, ktoré vedia rozhýbať zem,
keď v Tvojom daždi stojím
ďalej kráčať sám už nemôžem.

Za tebou, za tebou, tú správu pošlem
v krídlach anjelov *****






* reklama
** Natasha Bedingfield - I Bruise Easily
*** Boris Filan, Jedenáste prikázanie
**** Mariah Carey - We Belong Together
***** Peha - Za tebou

Viliam Maňka

Viliam Maňka

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Láska je taká. Provokuje nežne -no ten, čo seje, obyčajne nežne. Zoznam autorových rubrík:  KomentárePrekladyListy priateľom a priateľkámPeter a LuciaYe shall know the truth and thNedeľná chvíľka poézienávrat malého princaSúkromnéNezaradenéZdravotníctvo

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu