reklama

vianočný príbeh v2.007

Tu malo nasledovať gýčové vianočné prianie spojené s prísľubom jednej zdravotnej poisťovne a zvýšením platov lekárov o 134%. Žial, Santa Claus z toľkých hambáčov dostal infarkt, Dedo Mráz zohrieva Nastenku, soby podochli na chorobu šialených kráv a Ježisko sa tento rok do maštale nevmestil, lebo v nej zvolal tlačovku exminister Jureňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Balil som darčeky ako svišť čokoládu do fólie a premýšľal nad mystériom života a smrti - živý či umelý stromček? A vôbec, rozmýšľal som, koľko deciek, šomrajúcich celý rok na výšku vreckového, sa rozbehne na Silvestra do ulíc vyzbrojených pyrotechnikou ako samovražední atentátnici. Predbežne som skontroloval zásoby vianočných dobrôt. Už len pohľad na ne vyvolal hypoglykémiu kombinovanú so žlčníkovým záchvatom. Nebyť pohotového zásahu medovníkom orálne, nevyviazol by som odtiaľ živý.

Mal by som sa učiť na štátnicu, ale ktorý normálny človek sa na Vianoce učí? Niežeby som bol normálny, ale v tomto naozaj netúžim byť výnimkou. Netrápi ma už viac bolesť ani hlad, sklamanie ani smútok, dokonca ani degresívna marža lekárnikov, veď, sú tu Vianoce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

prajem všetko inšpiratívne
zo <3 vilko

Viliam Maňka

Viliam Maňka

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Láska je taká. Provokuje nežne -no ten, čo seje, obyčajne nežne. Zoznam autorových rubrík:  KomentárePrekladyListy priateľom a priateľkámPeter a LuciaYe shall know the truth and thNedeľná chvíľka poézienávrat malého princaSúkromnéNezaradenéZdravotníctvo

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu