reklama

Keď sa vrátiš, už tu nebudem

nie všetko musí končiť happyendom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Keď sa vrátiš, už tu nebudem -povedala Lucia, pritiahla ma a jemne zašepkala do ucha: Ak sa budeš chcieť porozprávať, tak mi zavolaj a netráp sa, nie je to tvoja chyba.

Tak som sa usmial odvetil: Len choď, ale niečo musím vedieť. Je tu ešte niekto iný, kto ukradol moju rolu?
- Netráp sa, to nie je tvoja starosť.

A ja som ostal zaviaty kdesi medzi..., presne tak, ako keď stojíš vonku, ale hladíš oknom dovnútra. V mojich snoch je stále taká, aká vždy bola. Odhalil som jej všetko, ale ona to nemohla zbadať. Hoci som stál vždy pri nej, v jej myšlienkach bol niekto iný.
A tak moje srdce blúdi po Sibíri a čaká, čaká kým sa život stane skutočným životom.


Keď som sa vrátil, už tam nebola. Zanechala len odkaz na schodoch: Ak sa chceš porozprávať, zavolaj...


Peter

Viliam Maňka

Viliam Maňka

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Láska je taká. Provokuje nežne -no ten, čo seje, obyčajne nežne. Zoznam autorových rubrík:  KomentárePrekladyListy priateľom a priateľkámPeter a LuciaYe shall know the truth and thNedeľná chvíľka poézienávrat malého princaSúkromnéNezaradenéZdravotníctvo

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu